آموزش ویژگی های جدید یادگیری نرم افزار تری دی مکس 2021

نوشته شده توسط:جعفر صیدی | ۰ دیدگاه

 آموزش ویژگی های جدید یادگیری نرم افزار تری دی مکس 2021

Autodesk 3ds Max

Autodesk 3ds Max render

سلام. به دوره آموزشی رندرگیری سه بعدی با نرم افزار تری دی مکس خوش آمدید.

در فصل گذشته در مورد ساخت متریال و نقشه برداری ، ما به طور خلاصه به ART Renderer یا Autodesk Raytracer پرداختیم. حال بیایید کمی عمق بیشتری به آن بپردازیم ، در مورد جوانب مثبت و منفی این رندر بر پایه فیزیکی صحبت کنیم و همچنین تنظیمات رندر را تنظیم کنید تا کیفیت بالاتری با دانه کمتر داشته باشید. در این نسخه از مدل پله ها یک ماده دیگر را به کف اضافه کرده ام ، و ART Renderer قبلاً اختصاص داده شده است. بیایید وارد گفتگوی تنظیمات خود شویم. ارائه دهنده فعلی ART Renderer است. بیایید با این تنظیمات پیش فرض یک رده بندی اولیه را انجام دهیم. اگر وارد زبانه ART Renderer شویم ، Render Quality روی پیش فرض پیش نویس یا 20 دسی بل نویز تنظیم می شود. ما آن را با یک کیفیت کیفیت پیش نویس ارائه خواهیم داد. اولین تست ارائه شده ما به اتمام رسیده است. حال بیایید کیفیت را افزایش دهیم. من این کشویی را به مقدار متوسط ​​28 دسی بل می آورم. این مقیاس لگاریتمی است ، بنابراین هرچه این نوار لغزنده را به سمت راست افزایش دهید ، زمانهای بسیار طولانی و بسیار طولانی تری خواهید داشت. حالا بیایید با 28 دسی بل یا کیفیت متوسط ​​، رندر را انجام دهیم ، و در حالی که رندر است ، می توانیم کمی در مورد مفاهیم پشت ART صحبت کنیم. از آنجا که این یک راننده مبتنی بر فیزیکی است ، شما فقط می توانید به افکت هایی که در دنیای واقعی امکان پذیر است دست پیدا کنید. به عبارت دیگر ، هیچ تقلبی تقلبی ، مانند شما با CGI عادت نکرده اید. با اکثر ارائه دهنده ها ، می توانید کارهای جالبی مانند خاموش کردن سایه ها انجام دهید ، یا اشیاء را ازنورپردازی های خاص و غیره مستثنی کنید.

با شروع فصل خود در مورد مواد و نقشه برداری ، اجازه دهید نگاهی به TextMap جدید بین المللی بیندازیم ، که در رابطه با متن اولیه اولیه TextPlus کار می کند و به شما امکان می دهد نوع بردار مستقل با وضوح را در یک شبکه سایه دهنده مواد قرار دهید. به این معنی که می توانید در آن بی نهایت روی آن بافت زوم کنید و هرگز شاهد لبه های بی حس کننده یا مبهم نخواهید بود. من قبلاً یک شیء را پیدا کردم که می خواهم نقشه بکشم و قبلاً در این صحنه یک TextPlus ابتدایی دریافت کرده ام. اگر با TextPlus آشنایی ندارید ، به فصل مدل سازی و انیمیشن برگردید ، جایی که ما آن ویژگی جدید را پوشش می دهیم. من می خواهم یک کار را با این شیء TextPlus انجام دهم ، یعنی خاموش کردن هندسه. تمام آنچه ما نیاز داریم طرح های نوع هستند. من آن را انتخاب می کنم و به صفحه تغییر می دهم ، به پایین پیمایش می کنم و در هندسه می توان هندسه تولید را غیرفعال کرد. و در حال حاضر تمام آنچه ما داریم طرح های نوع هستند. من یک ماده را قبلاً به این شی اختصاص داده ام. با کلیک بر روی دکمه در نوار ابزار اصلی یا با استفاده از کلید M به ویرایشگر مواد بروید. مطالب موجود است. برای بارگذاری آن در پارامترها در اینجا می توانیم دوبار کلیک کنیم و اجازه دهید یک نقشه متنی جدید ایجاد کنیم. این آموزش تصویری تری دی مکس ، را میتوانید همین جالا سفارش دهید.

2D Animation- Walk Cycles Basics
2D Animation- Walk Cycles Basics
  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه